The best



Såklart vann min baby guldbollen. Såg lite av det, men inte hela.

Från fotbollskanalen.se

"Ingen enskild spelare har så påtagligt dominerat svensk fotboll som 27-åringen, han som sparkade sig bort från betongförorten Rosengård och hela vägen till Milano och världsberömmelse.
Ingen annan svensk spelare är i närheten av hans bländande lyskraft. Ibrahimovic står så tydligt i en klass för sig att det är lika bra att vänja sig. "


-Nu är man ensam på topp. Det är det gamla vanliga, jag tackar spelarna jag spelar med, tränarna i klubblaget och i landslaget och sedan är den största tacken till min familj som är med mig i 24 timmar, de stöttar mig och ger mig all kärlek jag behöver, sade Zlatan i sitt tacktal.


You make me so proud.

Kommentarer
Postat av: kathy

Klart han inte är nån blatte =) Det var bara ett litet skojinlägg från en vän som jag inte han ändra innan jag la ut det

2008-11-18 @ 11:55:55
URL: http://twinmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0