time after time

Time to put this blog to rest.

Pallar ej blogga längre. Hade jag orkat och haft tid hade min blogg blivit grym grym grym. Men tiden finns ej och lusten har jag inte. Kan inte konkurrera med alla mammalediga mammor och alla tonårsflickor därute. Det finns för många av dem.

Kommer blogga nångång ibland, när jag känner för att skriva av mig. Det var därför jag startade bloggen , för att jag älskar att skriva.

Men vi hejar på Barack imorn, eller om 11h rättare sagt. Det känns verkligen som om att han kommer vinna det här. Och det känns så grymt att man isånnafall kommer att få vara med om något så historiskt!

Vi är verkligen i en ny tid nu. Bögarna lever fritt och är mer kända än någonsin. En svart man ställer upp och kommer förhoppningsvis vinna presidentvalet i USA, av alla länder. Bilen går på el och du kan styra ditt liv genom några klick på musen. =)


Jag tackar för mig.


På återseende


=)


Kommentarer
Postat av: louise

halmstad:)

2008-11-04 @ 11:59:14
URL: http://loiisans.blogg.se/
Postat av: LD

Du vet väl att du har fulaste ögonbrynen någonsin, påtal om 90tal!inte coolt!



Ja är så trött på fjortissnack och fjortisar som inte kan blogga!





//LD

2008-11-05 @ 21:08:09
Postat av: byron

Herregud, Real Madrid förlorade igen mot Juventus.

Vad är det som händer?



2008-11-06 @ 07:08:53
URL: http://gatto.blogg.se/
Postat av: emmish

hahaha ld, vem du nu är. Jag skiter i vad du tycker om mina ögonbryn. FATTA! Du har säkert två buskar som ögonbryn det är därför du är avundsjuk.

2008-11-06 @ 11:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0