blog in blog out

Idag har det varit helt sjukt lugnt på jobbet, så dött. Det enda man gör då är typ äter. Hahaa... Men när man testat allt, som jag snart gjort så är det inget kul längre. Jag är ju inte så mycket för mat eller sånt egentligen.

Dagens kändisspan var han från Bygglov, Mattias. Ni kanske inte vet, men jag är ju en nörd som vet allt också.

 han till höger.

Och sen REINEEEEEEEEE . HAHAHAHA Från Tre kronor och Reine och Mimmi i fjällen. HAHA Skönaaste "kändisen" hittills.
 hahaha omg vad skön jag är.


Nu ska jag färga håret och kolla på film typ. MYS PÅ MIG VAAAAAAAAAAAAA.


Puss puss


Kommentarer
Postat av: Lillamyran

Köpte den på Boomeran i PK huset i Sthlm , rekomenderar den verkligen. I år får det bli en marinblå

2008-10-11 @ 02:56:31
URL: http://lillamyran.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0