Börjar dagen såhär

GODMORGON!


Höger- eller vänsterhänt:
Vänster.
Humör just nu: Utvilad, happy :D
Är det nåt du absolut inte äter: Ja, massor.
Kläder just nu: Mjukis och tjocktröja
Musik just nu: Mamma dammsuger, som alltid
Vad sa du senast: Men låt mig va
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1800-talets england eller frankrike. Ha på mig såna vackra stora klänningar och vackert hår.
Längd och vikt: 173cm 57kg ungefär
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: Solen skiner, det är vindstilla , iallafall nu. Annars 30graders värme.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: musik, tändare, cigg haha
Spelar du nåt instrument: nej, har testat spela allt men kan ingenting längre.
Morgon- eller nattmänniska: Både och, mer morgon nu faktiskt än natt...
Sparare eller slösare: sparare
Vem är viktigast för dig: Alla som står mig nära.
Bästa film: So many. Palla
Tror på liv på andra planeter: NEJ FÖRIHELVETE.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut inte
Hur många barn har du/vill du ha: 2 st
Bio eller promenad: så länge det inte är kallt, promenad.
Snarkar du? Näe
Rädd för insekter? Spindlar
Äckligaste insekten: Spindel
Bästa bok? Harry Potter :D
Vad vill du jobba som? Vill använda mina ledaregenskaper och bossa över folk en vacker dag.
Pizza eller hamburgare? Pizza
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat, alltid
Gungar du på stolen? Näe
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? absolut inte, fallskärmshoppning skulle jag dock göra.
Hur många syskon har du? 5 stycken
Vad är du mest rädd för? Att de jag älskar ska bli sjuka eller dö.
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? haha jag är en saltoman
Gillar du att sjunga? Ja..
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Omvårdnad. Vet inte varför, men det var kul!
Anser du att du är stark? Ja.
Brukar du sola? ja
Vad gör du om du får hicka? Håller andan typ.
Röker du? Ja
Snusar du? Nej
Kaffe,Te eller inget? Te, ibland kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0