FYFAN HAN VAR DÄR...

Hej bloggen. Hur mår du?

Jag är hemma från jobbet och jag är ledig manjana . NICE. Ska tanka ned nån film tror jag.

Vad tror ni min jobbarkompis säger idag till mig då...
JOOOOOOOOO NI.

Hon sa,

-Emma, din man var här i lördags natt...
- VA? Du skojar?
- Nej, han var och käkade på terminal 5. En kompis ringde och berättade
att det var värsta kaoset och att luftfartsverket och dem var där osv.
- Men va fan dååååå...
- Dem sa att han luktade gott iallafall..
- Vet du vem som var här igår då, Fredrik Ljungberg liksom. WTF!!

NI FATTAR VÄL ATT HON PRATAR OM ZLAAAATAN!!! Hade jag varit där på jobbet, jag hade SPRUNGIT DIT, på 5 jävla röda. Skiter i att vi inte får och bla bla. Fast jag hade säkert inte vågat gå fram haha. BLYGER ni vet...

 Vi får helt enkelt fortsätta träffas i mina drömmar baby. En vacker dag. En vacker dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0