goodmorning sunshine

Nu är jag utvilaaaaad. Idag kanske jag åker till Ikea, eller så åker jag bara och solar eller något.

Jag orkade inte blogga igår när jag kom hem, det var en försening så vi var kvar till halv 12 ungefär, stämplade ut klockan 12 och var hemma klockan 1. Så eftersom jag inte sov så bra natten innan är det jävligt skönt att jag är ledig idag.

Igår var det en massa fotboll på tvn, jag fick halvlyssna/titta på Real Madrid matchen, så bitter, så bitter Ska söka jobb på O'learys istället så kan jag kolla på fotboll hela dagarna. :D
Real vann iallafall med 3-2. 3 poäng som vi behöver..

Nu ska jag ta en kopp te och spela lite innan jag måste röra på min rumpa





Kommentarer
Postat av: Janna Papadopoulou

vilken söt bild =)

2008-10-27 @ 15:21:35
URL: http://lifebyjanna.blogg.se/
Postat av: cassandra

så söta ni ser ut tillsammans

2008-10-28 @ 16:12:49
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0