inredning

  Läderöverdrag till sängen är ju ett måste för mig sen.

Man kan ju säga att jag kollar runt ÖVERALLT typ på möbler och övrig inredning. Älskar småsaker, ljusstakar och tavlor etc. Jag blir tokig, vill bara handla och inreda min blivande lilla etta eller förhoppningsvis billiga tvåa :D

  
 Läderkudde är också ett måste hehe

   Så snygg soffa!!
  Spegeln är ett måste!
Skulle vilja ha en massa tyg som hänger över sängpelarna, så att man kan dra för när man ska sova och ha öppet när man bäddat och sånt, mysigt som fan skulle det vara.




VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA VILL HA
VILL HA VILL HA VILL HA

Kommentarer
Postat av: byron

Inredning är bland det roligaste som finns.

Vilken stil har du?

2008-10-21 @ 11:36:31
URL: http://gatto.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2012-01-12 @ 22:42:46
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0