it only takes one person

to knock you all the way down again. Du står aldrig stadigt med andra ord.  Inte ens om du skulle ha tre ben.
Man gör misstag, argast blir man på sig själv. Men man låter ilskan  gå ut över andra. För stunden känns det som det rätta men efteråt känner man sig bara dummare och tommare.

Jag är en person som har svårt att säga en massa saker. Jag har lätt att säga förlåt och erkänna när jag har fel. Men min stolthet hindrar mig från att göra och säga en massa saker. På både gott och ont. Min stolthet är min stolthet.

Något som gör mig riktigt arg är när jag viker på min stolthet och gör eller säger något jag inte annars gör och sedan får ett dörr stängd rätt i mitt ansikte, alltså en avvisning typ. Så därför, vik aldrig på den. NOTE TO SELF.



Och ni, lägg aldrig er lycka i någon annans händer.  Håll i den hårt och låt ingen ta er lycka ifrån er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0