jag ser det regnar, jag ser det regnar

Vilket pissväder!!!!
Är hemma, det var rea på sminkaffären så jag köpte 2 ögonskuggor haha , som jag säkert inte kommer använda, sen ögonbryn och ögonfransfärg. Vilket är behövligt för mig när jag har svart hår nu. Har inte så mycket ögonbryn och sen är dem rätt ljusa.

Igår somnade jag en halvtimme in på Desperete Housewifes, kände mig som en pensionär. Det var så skönt att bara somna in, men idag behöver jag vila lite nu innan middagen tror jag. (Pensionär)  Annars orkar man inte, eller orkar visst, men jag vill inte se ut som 35 år gammal. Åldersnoja javisst.


Näe tvn och sängen kallar... Jag fryser, måste lägga mig under täcket.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Tänkte bara kika förbi och droppa en kommentar, kolla gärna in min blogg. (;

2008-10-01 @ 16:38:45
URL: http://metrobloggen.se/owa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0