Konkurssssssss

Sterling gick ju i konkurs inatt som ni kanske läst. Påverkar inte oss på något sätt direkt, eftersom jag jobbar i terminal 4, och det är inrikes. Men dem förutspår att ungefär 25 bolag till kommer gå i konkurs innan nyår, men också att nya kommer bildas så det kommer inte bli någon direkt skillnad i trafiken om man säger så. Dem bolag som finns kommer ju bara att lägga till fler linjer osv.

Men det är lite synd om dem som är utomlands med tur och retur biljett hos Sterling. Dem får ju inte sina pengar tillbaka och kan inte resa med biljetten. Inte heller dem som redan har biljetter ersätts. Men samtidigt är jag lite skadeglad när det gäller dem som är utomlands i värmen. Haha...

Imorn har jag en liten sovmorgon, öppnar halv 7 istället för 5. Skönt... Sen är jag leeedig 2 dagar, lyx eller vad.

Kolla vad grym jag var på att göra pumpor förresten, första gången faktiskt. =)

Den här gjorde jag först...




Sen avancerade jag lite och gjorde en snyggare =)





Jag är typ bäst på allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0