Kvinnomisshandel

Läste på vägen om Papa Dee och hans lilla fru, och hur han bokstavligt talat slagit skiten ur henne men hon skyller på att det är hon själv som orsakat skadorna. Ett 7 centimeters långt hack i huvudet och en massa blod i trappen och i lägenheten.
 Frun är 20 år gammal och "Papa Dee" är 42 år. Inte nog med att han är någon sorts pedofil  är han  ett jävla svin som har sån dålig självkänsla och är en feg liten hora som måste spöa sin fru för att han själv är en sån svag liten människa.

Om det är något jag inte klarar av är när män slår sina fruar/flickvänner eller kvinnor/barn överhuvudtaget. Jag förstår inte hur mycket fel man måste ha i huvudet och hur dåligt man själv måste må om man känner att man måste misshandla en kvinna/barn.

Jag har växt upp bland psykisk och fysiskt misshandel/övergrepp och tyvärr förträngde jag hur min mamma utsattes för det och valde att inte förstå vad hon fick gå igenom, otrohet och en massa skit. Men jag förstår nu när jag är äldre att det var inte okej att betee sig så, och hur dåligt hon måste ha mått och mår fortfarande av det.  

Jag ser det än idag, bland vänner etc hur dom blir behandlade fel av män. Och hur dem inte får tillräcklig med hjälp av polisen osv.

Det borde bli strängare straff och alla som lägger sin hand på en kvinna borde få gå runt med en text i pannan där det står kvinnomisshandlare.  

Kommentarer
Postat av: GucciMama

Jag kan bara hålla med. Så himla fegt.

2008-10-22 @ 01:21:04
URL: http://guccimama.blogg.se/
Postat av: scaria

Det är svaga män med starka behov som beter som som svin. Kika gärna in på min sida! Jag blev misshandlad i 6,5 år av min dåvarande pojkvän. Jag kommer att skriva mycket mer om det, om tiden efteråt och hur det har påverkat mitt liv för övrigt.

Mvh

2009-02-09 @ 11:15:49
URL: http://scaria.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0