längtar till lördag

Så jag kan köpa mig lite lycka.

Imorn kanske jag ska köpa mig en ny dator. Är i stort behov kan man ju säga. Sitter just nu framför en gammal rutten dator som tar 1 timme på sig att få upp en ny sida typ. Känns lite jobbigt eftersom man är van vid snabba datorer när man bodde hos pappa.

Men det blir bara om papi kan hämta den åt mig. Jobbar ju nämligen och om jag orkar gå upp tidigare imorn så måste jag hämta ut mitt leg och förhoppningsvis ett nytt bankkort. Min magnetremsa är ju helt fuckad. Funkar inte längre...

Nordea är sämst, hade jag orkat byta hade jag gjort det.


Nu är det torsdag. Sen fredag. Sen är jag lediiig... WOHO


Natti natti Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0