Listaaaa

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Självklart
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Väldigt sällan, hatar folk som gnäller.
Skrika: Nej, inte ofta
Sova: Ja,sova är min tid
Ha ångest: Har blivit bättre, praktiskt taget borta.
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nix
Vilja dö: Nepp.
Drömma mardrömmar: Ja. För ofta!
Drömma sexdrömmar: Absolut. FÖR OFTA :D
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nje
Klä dig i svart: Alltid.
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Nej
Röka: Ja
Ha sex: Värsta nunnan
Ljuga: Näjj
Hata folk: Hatar ingen.
Lita på folk: Har lärt mig min läxa

VEM:
Saknar du:
Hemlis
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Natasha
Vill du slå: Hmm
Kysste dig sist: Privat
Vill du kittla: Natasha :D
Kramade du sist: Natasha
Vill du prata med: ZLATAN, Million Styles ;)
Skrek du på sist: Diego
Vill du vara som:  Ingen
Sårade dig sist: Privat
Vill du bli galet full med: Nån skön människa som är lika skadad som jag
Gjorde dig riktigt glad senast: Hm jag gjorde mig själv glad
Fick du sms från senast: Min syster
Ringde dig senast: Sandra
Är snyggast på jorden: Gisele Bundchen och Johnny Depp skulle jag nog säga.
HAR DU:
För många vänner:
Inte många som får äran att kalla sig min vän. You gotta be special
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: haha säkert
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: nej
Färgat håret: Miljoner gånger
Brutit några ben: Nope never.
Några piercings: Öron och navel. Haft i tungan.
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Det funkar
Kysst någon: Jaa
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: nej
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Det vet du.
Stulit någonting: HAHAHA. YES
Tuttat eld på nått: Hm ja.
Gjort något olagligt: för mycket


HUR:

Går du: Baklänges
Svarar du i telefonen: Hallå i mobilen och Hej det är Emma i hemtel
Fördriver du tiden:  Läser, data, tv
Mycket pengar har du: Jag är bra med pengar...
Tjänar du pengar: Jobbar
Ofta diskar du: Aldrig.
Ofta städar du: Ofta
Många stör du dig på: MÅNGA
Ofta träffar du din familj: Halva varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något: Självklart. Det finns inte många som jag.
På gud: Nej
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: Dem som känner mig ja.
På ett liv efter detta: Ett liv, nej men du kommer att finnas kvar.
Att fiskar kan tänka: Nej? Med vad?
Att du kommer leva länge: Ja, tills jag är 93 år. HAHA. Eller snarare 70.


Kommentarer
Postat av: Majja

haha, underbar lista du! Självklart har man petat sig i näsan, men ingen verkar vilja erkänna det.

2008-10-03 @ 14:49:28
URL: http://marvelousmajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0