pizza

Har jag precis svullat i mig. Så mätt jag är!!
 
Ikväll ska jag bara titta på film och ta det lugnt, jobbar imorn och måste egentligen tvätta men jag orkar inte gå ner i tvättstugan och kolla om det finns tid.

Fornarina suger, dem gör bara jeans för dvärgar. Dom hade inga fler längder, bara 32 i benen liksom. Herregud vad dåligt , ska inte jeans göras för alla eller ??!! Synd för jag får sån fin rumpa i Fornarina.
Böt ut dem mot Diesel jeans istället. Men jag prövade ett par snygga Replay också men dem var lite för stora i 27 och 26or är säkert för små, pallade inte pröva.

Nu ska jag kolla om jag kan hitta nåt kul spel att ladda ned, nu när min dator är så snabb!

Jag är skapligt bakis för den delen också.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0