slut i kroppen

vi simmade och tävlade som idioter haha, simmade bara lite mer än en halvtimme men fan det var jobbigt att simma fort! Vill börja träna på riktigt, har alltid varit en sån som gillar att röra på mig och ha lite muskler. Men har ju inte tid nu!

Nu kollar jag på Sex & the City filmen igen, 3:e gången, men måste sitta lite vid datorn också tänkte jag innan jag går och lägger mig.

Den här veckan har gått sjukt fort, redan fredag!


Har fastnat för Darins nya låt också. Tycker den är bra för att vara lite poppig :D
Kul att det går bra för honom iallafall... Kommer du ihåg Cattis när du snackade med honom på Msn och han skickade låtar? Hehe typ 100 år sen men ändååå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0