TA MIG HÄRIFRÅN FÖRIHELVETE!

Åh din jävla idiot som borrar HELA JÄVLA TIDEN!!!!!!!!!!!!!! I 2 års tid har någon borrat här ovanför eller bredvid, ingen fucking aning var, men det är ju helt sjukt hur idioten måste ha hål i väggen hemma?!?!?!?!?!?!

Nu har han borrat sen klockan 8 imorse och borrar fortfarande!!!! JAG BLIR SÅ ARG SÅ JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA! Hela morgonen har jag legat och tänkt på hur jag ska mörda personen, om jag ska slå ihjäl honom eller hugga halsen av han.

Nu har jag satt på musik på högsta volym för att slippa höra den där jävla horborren.


TAKE ME AWAAAAAAAAAAAY.


Du som förstört min dag, jag hoppas du dör i någon hemsk sjukdom och att hela din familj blir smittad också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0