Thats right

Jag känner mig stolt när jag läser FIFPro:s drömelva , dom valde Reals målvakt. Och det finns många bra målvakter därute. Me so proud. Och Ramos :D Tråkigt att dem inte tog med Zlatan. Messi ska absolut vara på listan. Ronaldo också. Men Torres jag vet inte asså. Zlatan hade kunnat vara där istället för han.



Målvakt: Iker Casillas


Backar: Sergio Ramos, John Terry, Rio Ferdinand, Carles Puyol


Mittfältare: Xavi, Kaka, Steven Gerrard


Anfall: Leo Messi, Fernando Torres, Cristiano Ronaldo.




Update:

När folket fick säga sitt, såg drömelvan ut såhär

Nästan 6000 läsare har röstat och laget är ganska likt FIFPro:s


Så här ser Erat världslag ut:


Målvakt: Iker Casillas


Backar: Sergio Ramos, John Terry, Rio Ferdinand, Patrice Evra


Mittfält: Cesc Fabregas, Kaka, Steven Gerrard


Anfall: Leo Messi, Zlatan Ibrahimovic, Cristiano Ronaldo


Bänk: Buffon, Dani Alves, Carles Puyol, Xavi, Fernando Torres


De flesta av spelarna vann sina platser med stor del av rösterna. Men på andra mittbacksplatsen vann Rio Ferdinand med bara tre rösters övervikt mot Carles Puyol när 5853 personer hade röstat.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Kul att du titta förbi!

Riktig snygg blogg du har ;)



/ellen

2008-10-27 @ 22:17:44
URL: http://ellenstur.blogg.se/
Postat av: byron

Hur ser din drömelva ut?



Jag ska göra en drömelva ikväll. Kika förbi senare och kommentera.

2008-10-29 @ 15:10:37
URL: http://gatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0