varm choklad och macka

Det åt jag precis, varmt och gott .



Det är en positiv sak med höst och vinter, man kan dricka varm choklad och te. 
Sen att man kan köpa snygga jackor och sånt där , det funkar också. Iallafall om man har pengar.

Har kollat runt på soffor på ikea. Funderar på att köpa en nu så att man har. Någon tv hittar jag inte till det priset jag är villig att betala just nu, får bli nästa månad.
Carro kan vi åka till Ikea i helgen då? Por favor. Fast egentligen vill jag ha en skitfin soffa från MIO, men dem kostar ju så myckeet...

Har laddat ned Eagle Eye. Me like Shia Lebouf så jag ska nog titta på den nu tänkte jag. Om jag pallarrrr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0