you could talk 'bout me, cause i'm a hot topic

i see you watching me , watching me and i know you want it.


So fucking dead. Mina ögon är som kinesögon. Små och trötta. Sov 1 timme inatt kanske .Upp klockan 3 och jobbat som ett jävla djur. Sen fick datan nåt handikapp ryck och ville inte starta, så nu är den på lagning hos papi. Lagning och lagning, en liten hälsoundersökning kan man kalla det.


Jag är så sugen på att köpa Battlefield 2 och börja spela igen, jag skulle ju inte ha tid att spela lika mycket som förut, när jag låg på topp ;) Men lite iallafall. Jag är ju trots allt en naturbegåvning. And yes i'm a nerd.

Nu blir det tacos, gott. Sen ska jag sova lite annars kommer jag dö.



Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0