zlatan är zlatan

min älskling gjorde 2 mål idag åt (tyvärr) Inter.  Det är bra gubben. Att du gör mål, ju bättre du blir desto störra chans att du får spela i Real.

Real vann sin match idag mot Atletico Madrid med 2-1 . Goodie.

 Den där målade jag på min vägg innan jag målade om den. Snygg va? Snacka om att vara hängiven. Ritade för hand, hade bara bilden på skärmen och kollade då och då. Jag är duktig jag vet.


Idag beställde jag boken Zlatan är Zlatan. En bok skriven av nån snubbe. Den handlar ju om min baby, jag måste ju självklart läsa den.

 

Nu ska jag sova.

Sleep tight sötisar

Kommentarer
Postat av: byron

Zlatan var grym i matchen mot Roma.



Det var längesen jag såg Inter spela så bra.



Starkt av Real Madrid att vinna i 97 minuten.

Jag var helt övertygad om att det skulle bli 1-1 när Atletico gjorde mål i slutet.



Törs jag säga att jag är lite Atletico supporter. Följer bara resultaten och är inget hängiven fan.



Har du andra favoritlag?

2008-10-21 @ 11:31:37
URL: http://gatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0