1 dag kvar

till fredag. Skönt va? Ledig hela helgen woho :D Party Party. Fast jag ska inte bli lika full som förra helgen, no no no!

Det borde finnas något språk och allmänbildningstest man måste klara för att få starta en blogg. Det finns så många som inte ens kan skriva och fler som inte ens vet vem våran statsminister är.  Otroligt jobbigt att läsa om : Idag hade vi mattelektion och nu har vi lunch. Bla Bla Bla!
Åldersgräns borde kanske införas, eller iallafall ett speciellt test för dem som är under 18.

För det finns ju minderåriga bloggar jag gärna läser, så länge dem inte bara handlar om skola, dagens outfit och vad du och din kompis gjorde idag.


Nu ska jag göra mig iordning. Adios

Kommentarer
Postat av: J

nej man kan ju undra om det verkligen inte händer något i deras liv eller om det som är intressant passerar dem obemärkt förbi

2008-09-04 @ 10:48:51
URL: http://metrobloggen.se/lifesucksthenyoudie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0