5 anledningar till varför jag inte gillar svenska killar

Dem som känner mig vet att jag inte är speciellt intresserad av svenska killar, dels för att de flesta svenska killars utseende inte tilltalar mig men mest för deras personlighet och sätt att vara.

Här är 5 bra anledningar till just varför jag inte gillar,attraheras eller tänder på svenska män:

78% av de svenska männen instämmer i påståendet " En man kan uppfostra ett barn lika bra som en kvinna"
- En av de högsta siffrorna i Europa, där mätningen gjordes bland 12000 män i 15 europeiska länder.

63 % av svenska män instämde i påståendet " Det viktigaste för mig är att försörja min familj" - den lägsta siffran i Europa!!! ( Jag skäms)

62%
av svenska män instämde i påståendet " Det är viktigare för fäder att ge känslomässigt stöd än ekonomiskt stöd" . Den högsta siffran i Europa!!

35%
av de svenska männen instämde i påståendet " På semestern vill jag bara äta, dricka och ligga i solen"
-den högsta siffran i Europa.

35%
av dem instämde i påståendet " Att vara vältränad är en prioritet för mig" - den lägsta siffran i Europa


Så vad säger det här om våra svenska män. Jo att dem är lata, snåla, feta och bryr sig mer om sig själva än om sin familj.


Det här finns att läsa om i Metro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0