blondinbellas

blogg. Är en av dem få bloggarna jag läser, jag tycker hon har ett intressant liv, lite för mycket stress för min del kanske men hon är nog jävligt nöjd. Gratis saker hit och gratis saker dit. Pengar rullar in och hon verkar må riktigt bra. Tjejen har tur.  Sen har hon snygg stil, normala kläder inte nå modeblogg skit där inte, utan bara snygga, bekväma kläder som hon passar i.

Hon är iallafall med bland sökningarna på bloggportalen, som vanligt. Sen är det sex, och sexnovell, självklart.
Lite Carolina Gynning och Usa-Valet och sånt där. Och sist, till min förvåning är gummistövlar med på söklistan? What? Varför söker folk bloggar om gummistövlar? Haha. Jag undrar det ja.

Kommentarer
Postat av: Camilla

vilken fin header du har :) ha en bra dag

2008-09-16 @ 12:56:34
URL: http://millaans.blogg.se/
Postat av: Nina

Hehe jo men gummistövlar vill väl alla läsa om? ;P

2008-09-16 @ 16:17:33
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0