dags att byta namn

Har ju bestämt mig att byta namn. Har suttit och skrivit ned ett par nu men måste verkligen bestämma mig, för man får bara byta förnamn en gång! Kommer nog ändra mitt mellannamn också, eller lägga till ett.

Vet inte om jag vill byta till något som verkligen sticker ut eller bara till något vackert som låter fint...

Har ni några förslag? Inga svenska namn tack ...

Som ni förstår har jag ju det vanligaste namnet i Sverige, Emma. Och det vill jag inte ha längre...

Så ge mig lite förslag! :)

Kommentarer
Postat av: zelita

Oj vad svårt... vilken typ av namn gillar du?

2008-09-08 @ 22:02:52
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: lin

Det finns en ny sida, den har exakt samma system som gratismakeup.se , förutom att den handlar om kläder, så presentkorten gäller på h&m istället.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11526



Om du är ny med "gratissidorna" så är det så att man blir medlem, sammlar några poäng och får ett presentkort på h&m hemskickat, det låter väll inte helt fel? Och det fina är att det inte kostar dig ett öre, inte ens frakt. 100% gratis.

2008-09-08 @ 22:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0