en barnlek

som alltid. Real Madrid krossade Sporting Gijón ikväll. Med hela 7-1. Just det, 7-1. Där är en stor anledning till varför jag är Real Madrid fan, dom har sån spelarglöd, dem springer och försöker hela tiden göra mer mål, fast dem inte ens egentligen skulle behöva.

En annan sak som är lite störande är att spelar Inter 3-0 mot Torino då står det på första sidan på sportbladet osv, sporttidningarna borde skriva mer om spansk fotboll. Det står nästan aldrig. Okej att vi har Zlatan där och sånt, men dem skriver ändå om andra lag i seria a som inte har några svenskar.  Mer svenskar till spanska ligan! Chippen spelade ju ett tag i Deportivo men nu är han ju typ i Dubai eller något.


Nu håller jag på att fundera över presenter till mina kära systrar och mamma som fyller år snart. Storesyster 8 oktober, lillesyster 11 oktober. Mami 12 december och sedan blir Bella 18 31 december.  Sen är det jul också.
Måste börja tidigt iår! =)

Kommentarer
Postat av: Jesper

trevlig blogg, tummen upp =)

2008-09-25 @ 00:10:41
URL: http://jippa.blogg.se/
Postat av: byron

Vilken utklassningsseger! Jag såg 3:e målet när han klackade in den. Riktigt vackert.



Jag är också trött på allt jäkla tjat om Z. Det finns fler spelare i Inter faktiskt.

2008-09-25 @ 07:45:31
URL: http://gatto.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0