fotbollslandslaget

Håller på att föna håret, tar 2 år... Tjocka jävla hår , som jag älskar! =)

Ska snart till nordea och fixa med leget sen till jobbet! Och vet ni vad jag kom på?!
På lördag är det Vm-kval, i Albanien. VILKA tror ni åker till Albanien , jo FOTBOLLSLANDSLAGET!!!
Idag ska jag fråga alla jag ser med badge om dem hört eller vet något om vilken dag eller vilken tid. FATTAR NI, min dröm kan gå i uppfyllelse! JAG KAN FÅ SE/TRÄFFA/KRAMA/KYSSA ZLATAN!!

Jag är en nörd jag vet , men jag skiter liksom i alla andra , det är Zlatan som är högst upp på min lista om man säger så. Och Michael Jackson... O Brittan Spears :D hehe

Näe ska försök föna klart håret tjing tjing tjing


Kommentarer
Postat av: History

MJ är högst upp i min lista. En otrolig bra artist.



Hare

2008-09-03 @ 20:19:02
URL: http://www.historysman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0