halens paket

haj haj.

Var och skulle hämta ut mitt paket från halens nu efter jobbet, men idioterna där krävde leg av någon konstig anledning, jag menar jag skulle ju betala kontant? Inte så att jag går och betalar någon annans paket!
Fick ringa dit min pappa som kunde legitimera sig åt mig. Sen var skorna inte ens så fina som jag trodde dem skulle vara, ser mest ut som ridstövlar... Well well, gotta make it work eller hur :)
det var dem här jag beställde men jag ångrade mig lite nu, borde ha tagit några lite mer roligare. Får beställa mer nästa månad.


Idag har dagen rusat förbi, gick jättesnabbt ,men som vanligt jobbade jag över 1 h. Ingen fara skulle orka jobba 10 h till!

Blir så sugen på att köpa möbler m.m är jag kollar på mitt tidigare inlägg om

min goda smak så snygga saker!!







gammal goding bild mitt i allt!

Kommentarer
Postat av: syrran

naww, fick tårar i ögonen när jag såg bilden...så sorligt:( saknar dig gumman

2008-09-18 @ 09:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0