hinner inte med

Jag är slut. Vill verkligen ha mina två lediga dagar nu. Måste hinna ifatt min kropp. Min förkylning går aldrig över och jag hinner inte med allt jag måste göra på sidan om. Hinner inte ens SE MITT LAG SPELA IDAG!! ARG JAG BLEV!
Speciellt irriterande när baren bredvid visar matchen men jag inte kan se den!!
Vi hade inte tv4 sport på vår tv, såklart. Så jag fick nöja mig med att dem vann iallfall. 2-0. Bra där.


Nu vill jag se klart på Batman the Dark Knight, började titta på den i fredags men jag orkade inte se klart.
Ska se om jag pallar, klockan är rätt mycket trots allt!

I'll be back later

Kommentarer
Postat av: byron

Real Madrid tror jag är en kandidat till CL titeln i år.



Du kan alltid se matcherna på datorn. På Bet365 visas matcherna gratis.

Även fotbollive.se funkar bra.



Såg Torino - Inter på fotbollive.se igår. En stabil 3-1 seger.

2008-09-22 @ 14:20:21
URL: http://gatto.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0