jag kan inte sluta

äta godis. Har ätit godis hela dagen! Vet inte vad det är med mig, jag har blivit knäpppppppp.

Ikväll ska jag kolla på film och äta ännu mer godis! Tralalala.
Vill blogga om en hel del saker, men man vet aldrig vem som läser  och jag vill inte säga för mycket!

Men en sak är säker, i'm over it. Äntligen, jag hoppas det iallafall. Det känns så nu, känns som om jag kommit på vad jag sysslat med och förstått vilken bra tjej jag är, att jag gett för mycket av mig och tappat mitt eget värde. Men nu har jag tagit det tillbaka och tänker inte ge mer, att ge och ge utan att få någonting tillbaka får dig att känna dig så otroligt tom och ensam. Har aldrig behövt bekräftelse förut, men just i det här fallet är de det enda jag velat ha.

Time to move the fuck on



Love that we can not have is the one that lasts the longest, hurts the deepest and feels the strongest..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0