prosiit

Fan har nyst och hostat hela dagen idag på jobbet, pinsamt när man tappar rösten och inte kan prata med kunderna!

Imorn vid den här tiden är sandra säkert klar med sin tattoo! Kul, ska ta ett foto och lägga upp här om jag får för henne!
Fick höra i helgen att min tatuering finns nere på tatueraren här, foto av den alltså. Måste dit och kolla in min fot.

Vill tigga till mig en liten stjärna eller ett hjärta imorn också, men jag tror jag väntar , har så lite pengar just nu.
 Sådär vill jag ha på min fot, jag tycker mina fötter är så fina och det är så snyggt att dekorera dem på det där sättet.
(Har ingen aning om vilka personerna på bilden är)
Men den där lilla tattoo'n får bli samtidigt som jag gör rosetten på ryggen.

Nu ska jag ta en dusch och en vila tror jag. Min näsa är så jävla täppt jag blir galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0