snygg header jag har va

gjorde lite ny design snabbt! Orkade inte hålla på länge, oftast när man börjar så sitter man i flera timmar. Jar orkar inte vara perfektionist 24/7. Sååå viktigt är det inte. Det är innehållet som räknas :)

Har duschat och peelat kroppen med bodyscrub, vart jättelen! Bra att göra nu när sommarfärgen försvinner och ny hud vill komma fram. Vad äckligt det där lät...

Rensade garderoben , först bland alla underkläder. För mycket underkläder alltså, slängde lite och sorterade, sen bland sommarkläderna, buhu .. Stackars mina sommarkläder, får inte vara med och leka längre. Jag slängde jag 2 påsar.
Måste verkligen sluta spara på saker, jag rensar ofta men ändå så sparar jag på saker jag aldrig använder...


Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Vecko Revyn


Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0