still i stand

Jag är lediiiiiiiig fredag, lördag OCH söndag! =) Och på tisdag, så jag kan följa med S som ska tatuera sig, woho!

Har två tippar kvar från min nagelförlängning, haha fan vad synd, dem höll i 6 dagar. Kunde lika gärna göra dem på Märsta centrum haha, där tappar man ju dem tydligen efter några dagar.


Sandra i helgen gör vi Cosmopolitans va? Vi ska ju fira din b-day!


 4 cl citronvodka
2 cl Cointreau
4-6 cl cranberryjuice
(pressad citron eller lime)


Röres eller skakas beroende på om du vill ha drinken klar eller grumlig. Servera i martiniglas med en citronskiva som garnering.





Nu ska jag äta grillad kyckling och potatissallad.


Laterrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0