the blog is dead

fan jag var så trött när jag kom hem igår. Somnade med kläder och smink på. Oooorkaade verkligen inte gå upp och tvätta av mig...
Annars var jag hyfsat nykter igår, jag gillar. Jag var så sjukt full förra helgen så jag tog d lugnt denna kan man säga. Men jag gjorde av med mycket mer pengar än sist. Så nu är man typ pank för resten av månaden...
Gick till äckel kc. Det är SISTA GÅNGEN. Otrevlig personal, vakter och fula äckliga människor. Tänker inte slösa mer pengar eller tid på det där skitstället!

Nästa helg fyller Sandra 23 år, och på tisdagen efter hennes födelsedag ska hon tatuera sig! Wohoo. Måste kolla mitt schema så jag kan vara där såklart!!


JAG VILL KÖPA NY KAMERA!!

 en bild på min förlängning. Fuck utbildning, jag kan göra ändå, HAH! I Märsta kan man ju ändå inte förlänga sina naglar, dyrt och dåliga "nagelteknologer". Eller vad man nu ska kalla det där låtsas hobbyyrket,
Tar lång tid och tipparna ramlar av inom en vecka. Då tycker jag inte 700 kr är värt det alltså. Verkligen INTE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0