you gotta make it through hell just to get to heaven

Hello saturday! Snart ska jag ta bussen och åka och shoppa lite med Cattis. Läääängesen vi sågs!! =)
Sen på kvällen blire krök och party, eller som Sandra säger partaj. HAHA! 

Mina tippar har jag tagit bort nu och det är såå skönt att skriva på tangenterna utan att det blir fel eller att man glider med naglarna! Men jag ska fixa nya idag haha. Mina naglar ser ju förjävliga ut nu.

Ska kolla på Only (eller vad affären som säljer märket nu heter) om det finns en snygg jacka där, såg på en annan tjejs blogg. Snygg, svart,kort kappa för bara 399:-
Hoppas den finns.


Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Snygg layout du har på bloggen!

2008-09-20 @ 12:34:48
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0