you just put a smile on my face

HALLÅ. Jag är hemma, visst är jag tidig idag. Jo vi var lite effektiva och stängde tidigare...

Imorn är jag ledig. Men sen öppnar jag ju på tisdag så ledig är man ju egentligen inte eftersom jag kommer öppna med någon som aldrig öppnat förut, inte har en kassa och inte kan något alls. Så vi får väl se hur det kommer att gå.

Imorn tänkte jag åka och shoppa lite, en ny jacka kanske. Ett par jeans behövs iallafall!
Tvätta behöver jag göra, och passa på att sola...

Nu ska jag tvätta bort sminket och sätta på mig mjukiskläder.


So long

Förresten, idag tog jag betalt av ingen mindre än....

PETER SIEPEN!


hahaha nu är ni avundsjuka va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0