åh fyfan fredag vad har du gjort med mig

Blev väckt av min kära Sandra nyss, just då insåg jag att jag var mycket bakis. Mycket, mycket, mycket. Så nu sitter jag här och käkar chips, funderar på att sätta på en film och bara ligga i sängen och dö. Hämta lite mer chips, lite cola och bara softa med mina trötta ögon. För dem pallar inte, mitt clear eyes funkar verygood by the way. Man får viita ögonvitor, mycket bra.

Aja gårdagen var händelserik, vi hade kul. Dansa, drack, snacka skit. Even better när jag flyttar hemifrån tror jag, men jag är fattig som en kyrkråtta nu. Måste omorganisera min ekonomi när jag såg att jag hade fått avdrag från lönen pga en sjukdag, fast jag inte ska ha haft det. Första jag ska göra på söndag, PRATA MED IDIOTEN SOM GODKÄNT DET.


Peace alla kottar, ska slänga mig i sängen och hitta nån film.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0