en tid hos tandläkarn iallafall

bokade på internet, visste inte ens att man kunde det men så var fallet. Man får bekräftelse via mejl tror jag om exakt vilken tid det blir. Perfekt enligt mig, får se vad priset blir på det lilla besöket då.

Idag har det varit varmt! Skönt ,men så svårt att veta vad man ska sätta på sig när man åker till jobbet, klockan 04.00 är det ju kyligt men sen hem är det varmt och då svettas man istället. Vilket problem, ska väl vara glad att värmen är här:D

Lagom till min födelsedag =)

Nu ska jag duscha och sen se om det finns en ledig tid att tvätta på. Imorn är det jobb och hela helgen med för den delen. Skönt att jobba eftersom jag ändå inte har råd att slösa pengar på att gå ut och festa.


Det ska ju bli superväder hela helgen. Woho.


Kommentarer
Postat av: Bellaaa

Ja men det gjorde vi haha :)

Härligt med sol:D



När fyller du år då?

2009-04-23 @ 21:06:02
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0