godmorgon eller godnatt?

Jag har gått upp iallafall och dricker lite te. Har fortfarande tandvärk och jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Kommer inte gå att jobba i den här smärtan!
Finns det något värre? Nej! Och paniken man får när man tror att den aldrig ska försvinna. Måste ringa tandläkare idag, usch, usch.

Barcelona vann ju idag/igår. BLÄ! Nu är pressen ännu större på oss, förlorar vi är det kört! Men kan barca kan vi göra det 10 gånger bättre.


Nu ska jag gå och fixa till mig lite och sen gå till bussen.


Sovgott








Dreaming of you feels so real. It breaks my heart when i have to wake up.

Kommentarer
Postat av: sandrA

2 alvedon och 1 ibumetin brukar hjälpa aj aj stackars dig.

2009-04-23 @ 03:51:47
URL: http://skapanyameningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0