GODMORGON

Idag är det superväder redan nu. Ska ta bussen alldeles strax var bara tvugnen att läsa lite sport innan.
Hade hoppats att Barcelona skulle förlora igår, eller åtmindstone spela oavgjort men nej, 3 poäng igeeeen.

Nu blir det bara jättejobbigt idag, Real spelar ikväll och jag kommer spy av nervositet. Om dem förlorar är det kört, nu skiljer 7 poäng. Får vi 3 idag är det 4 poängs skillnad tills vi möt på Bernabeu 3 maj. Ska be till GUD!!!!!!

Imorn är jag LEDIG, så skönt. Ska promenera hem idag från jobbet och sen ska jag bara sova ett par timmar innan fotbollen. På måndag har jag massa att göra. Hur ska jag hinna?


Fyfan vad jag hatar Barcelona. Ännu mer att en massa svenskar har gått och bestämt sig för att heja på barca bara för att det är coolt typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0