Jag säger inte att jag är bäst, men jag vet ingen som är bättre...

Hur ska jag ha tid? Att blogga det vill säga. Men jag är så förväntansfull och glad över att flytta hemifrån äntligen, så jag
vill blogga och dela med mig om hur fattig jag kommer bli. Och hur snyggt jag ska göra mitt alldeles egna hem.

Har varit och köpt lite färg idag, till hallen och badrummet. Det ska bli turkost i hallen och till badrummet köpte jag en pärlemor-aktig färg som jag ska matcha med grå inredning tänkte jag. Hallen kommer bli grym tror jag.

Det jobbiga med hela den här processen är att jag är perfektionist och väldigt otålig. Vill göra allt och fixa allt på engång, men min ekonomi håller inte riktigt med.

 Nu ska jag nog inte matcha med brunt, men det är snyggt sådär med.

  Här är kul och annorlunda tycker jag, min färg ser inte riktigt ut sådär och min dörr får jag inte måla.

 Det här är ganska likt. Min hall är liten så det kommer inte ta över dem andra färgskalorna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir det inte lite väl blått?

2009-04-16 @ 16:21:42
Postat av: emmish

nej inte alls eftersom att det är turkost, inte blått

2009-04-16 @ 18:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0