lördagen full av fotboll

Igår var det kalas och fullt med folk, massa mat och annat gott, jag däckade dock och sov ett par timmar så jag skulle orka hålla ögonen öppna under fotbollen. För det var mycket rolig fotboll på tvn. Första Barcelona- Getafe, det slutade 1-0
tyvärr, hade blivit galet glad om det åtmindstone skulle slutat oavgjort.

Direkt efter den matchen spelade Real Madrid- Recreativo även den matchen slutade 1-0 så vi fortsätter flåsa Barca i   nacken. Än är det INTE över, 7 matcher kvar och den allra viktigaste él clasico 3 maj på Santiago Bernabeu. Där vinner vi!

Note to self, ta ledig 3 och 4 maj.

Inatt drömde jag om Zlatan. Herrejävlagud vilken verklig dröm. Jag drömde att han var och köpte mat på nåt litet hak här och jag kliver in och typ svimmar, men jag frågar bara efter autograf  och sen helt plötsligt blir han kär i mig (såklart) och vi kramas, håller varann i händerna och pratar och lever lyckliga i alla våra dar. Haha, åh varför kan det inte vara sant...


Nej
nu ska jag göra mig iordning för jobbet, när Inter vunnit deras serie A, då kanske jag kommer få se honom iallafall, han måste ju åka hem till Malmö någongång. Eller hur?


Kommentarer
Postat av: Anna

låter som en trevlig helg ! :)



Du ser otroligt bra ut, må jag säga ! :) Har du bilddagbok eller liknande kanske ? :) Kram

2009-04-19 @ 14:21:49
URL: http://annna84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0