OHHH HERREGUD

vilken match!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är slut, men överlycklig!  Alltså ni förstår inte, vilka gudar dem är. Jag älskar varenda en av dem just nu!!!!!!!!! VÄRLDENS BÄSTA REAL MADRID!!!

Matchen var crazy.Jag älskar när fotboll är såhär. Årets match som kommentatorn sa.
Men jag tror det kommer bli värre, stackars mitt hjärta. Kommer få hjärtattack. Vi möter Sevilla om 5 dagar och det kommer bli helt crazy.
 Pepe utvisad i denna match och kommer förmodligen vara avstängd ett par matcher,  Higuain fick ett gult kort och är därmed avstängd nästa match, tyvärr. 
 Imorn möter Barcelona Sevilla så vi får be till allt som går att be till att dem förlorar! Kom igen nu, vi flåsar dem fortfarande i nacken. Vi måste få dem att bli lite osäkra tills vi möts den 3:e.


 
Gonzalo Higuain, tack för två underbara mål. Du är min hjälte idag.

Fernando Gago, dina framspelningar är underbara.


 Tack Casillas. Du är världens bästa målvakt. TACK.

 Sergio Ramos, du är grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0