theeeee sun is shining

MIN SOFFA VAR SÅLD! BUHU! Min vanliga tur. Aja, då blir det väl av till Ikea nästa vecka ändå och köpa den soffan jag egentligen ville ha, men hade ju varit bättre med 2 och 3 sits för mindre pris, men men det blir bra ändå.

Idag bär det av att bestämma golv och skåpluckor till lägenheten. Ska äta frukost och sen klä på mig och gå tänkte jag ,så fint väder ute men jag har ju packat ned alla mina kläder igår, så vad ska man sätta på sig?  Eller nästan alla, allt fick inte plats. Måste skaffa fler kartonger och klädpåsar.

Sen behöver jag köpa ett väggfäste idag, till tvn. Får åka till Kjell Company. Dem var billiga! =)


Peace & Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0