good mood today

Idag har varit en väldigt soft dag, jobbat sen halv 5 imorse, slutade halv 3 och sen åkte jag och Sandra och shoppade lite. Jag skulle egentligen inte ens köpa något utan det var hon som ville shoppa, men det var jag som hittade mest =)

Kom hem med ett chockrosa mysset :D, ett headset till min telefon (behövdes), 3 toppar och en tröja från Gina Tricot, ett par örhängen, 1 nagelvårdsprodukt och ett par hundra kronor fattigare. Men jag får ju trots allt lön på fredag så jag kan gott och väl unna mig lite.

Men har ju ett par paket att hämta ut också, böcker också.

Och sen bokade jag tid för min tatuering idag också! Den 9 mars ska jag tatuera mig. Soft, soft. =)



 Gillar toppen, och jackan till. Kommer bli skitsnyggt med leggins eller strumpbyxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0