herrejävlagud asså

Fifan idag har jag slitit som ett djur. Helt sjuuukt mkt folk. Men vi tjänade massa massa pengar, bra där! Chefen mkt glad. Very good.

Nu sitter jag här med mitt mint te och är så trött i kroppen, längesen man hade ont i ryggen pga av att man stått upp för mycket. Fast jag gillar ju iofs stress och sånt. Det enda jag inte klarar av är oreda, stök och när saker och ting är o-organiserat. Måste vara ordning och reda, organiserat och planerat. Men jag är ju expert på sånt.
Alla andra går omkring och blir förbannade och arga men jag går omkring och ler för jag älskar när det är miljoner saker att göra. Det är ju kul hallå ,sluta klaga :D

Imorn är det iallafall fredag. Jobbar kväll imorn sen är jag ledig helgen. SKÖNT! Ska vila upp mig, festa, sola och kolla på en massa filmer.

Nu ska jag göra mig iordning för sängen.

Later aligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0