i don't wanna work today.

Har tagit ett antal koffeintabletter men jag är fortfarande sjukt trött. Gick upp för 20 minuter sen och jag vill verkligen inte gå utanför dörren. Det här ljuset gör mig galen också, man ser varje liten skavank och man pallar ju inte sminka sig en massa direkt. Usch, och bläääääääää.

Aja vad ska man göra. Jobbar 2 dagar sen är jag ledig 2 dagar igen. Det är ju skönt.

Jag jag jag jag jag jag jag jag. Tankarna snurrar runt i mitt huvud, du du du du du du du du du du.
knas knas knas knas knas knas knas. Min hjärna leker med mig. Den gillar att göra mig cp.

Missar fotboll ikväll också, missar matchen som kommer göra Raul till den mesta målgöraren i Real Madrids historia. För han kommer ju göra mål såklart, självklart :D Får väl som sagt gå hem och titta på datorn sen, som alltid. Boring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0