ikväll smäller det

Ikväll fotboolll woho,har tagit ledigt så vin och öl är att väntas. Tog ledigt för att åka till Madrid egentligen, men biljetterna hann ta slut, jag vågar inte köpa biljetter vart som helst heller, vill helst inte bli lurad på 6000:-
Eventuellt finns biljetter kvar till returen men jag ville ju till Santiago Bernabeu, inte till Anfield. Där får man väl stryk av Liverpool huliganer :D  

Nu väntar jag på Sandra , vi ska åka och handla mat och alkohol tills ikväll. Sen ska jag bara njuta av Reals spel. Och vinst, förhoppningsvis. Är lite nervös :D

Nu ska jag snart duscha.

Hala Real Madrid.


Adios :D


Kommentarer
Postat av: carro

snygg blogg:)

2009-03-14 @ 18:50:46
URL: http://beautyandcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0