time goes by so fast when we are togheter

Tiden går fort. Nu är helgen över och jag sitter här i mjukisar och tjocktröja. Bakis som alltid, mätt efter middagen och allmänt nere. Som jag alltid blir när jag är bakfull, vet ej varför. Vet bara att det är väldigt jobbigt!

Gårdagen var helt okej, vart lite för full men det skulle jag ju bli. :D Stackars Sandra blev magsjuk när hon sov här hos mig, hoppas hon inte hann smitta mig. Hatar magsjuka!

Jag är lite irriterad över folk och deras munnar också. Men här snackas det som aldrig förr har jag märkt.
Man blir ju jävligt less, men you can't trust no one but yourself. Glöm inte det.

Nu ska jag snart tvätta.

Kommentarer
Postat av: jessica

Håller med. Det är därför det är så skönt att ha flyttat :)

2009-02-09 @ 23:56:27
URL: http://yessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0