And so another weekend has passed by

Dags att klä på sig ytterkläderna och röra sig mot the bus. Må tiden gå fort idag, tack. Ska sola efter jobbet och sen ska jag hem och tvätta.

Har verkligen inte missat något denna helg. Att gå ut och festa är inget som tilltalar mig under vinterhalvåret. Kallt, tråkigt och återigen KALLT. Blir inte sugen på att festa då. Bättre att stanna hemma och försöka bli frisk under täcket. Mycket skönare :)

Idag ska jag leta efter den sista Twilight boken på Pocket Shop. Breaking Dawn. Det får bli på engelska denna gång eftersom den inte släpps på svenska ännu. Och jag tänker inte vänta tills mars. Jag har ju bara twilight i huvudet hela tiden. Helt sjukt. Stephanie Meyer du har förstört mitt liv. =)


Ha en skön dag.

Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0