arabic makeup

i got bored. Lekte lite med smink igår kväll. Måste införskaffa lite mer roliga färger till min samling med smink.

Så jag kan testa lite nya sminksätt. Tex arabisk sminkning. Fast jag skulle nog inte ha exakt så mkt som dem brukar ha
men det är skitsnyggt på bild.
Kanske inte lika kul när sminket börjar tappa färg och sätta sig under ögonen istället :)

 Så himla vacker.
 Favorit, men ganska likt hur jag brukar sminka mig, nu ska vi inte vara tråkiga va.


 Jag försökte med dem färger jag hade hemma, men jag har ju bara jordfärger, olika sorters bruna och svarta. Så det vart ju inte så lyckat, och bilden är mörk men men =)
 Jag ska öva. Och köpa smink. =) Kul!


Kommentarer
Postat av: Soha

Sjukt snygga bilder :)

Grymt bra blogg föresten.

2009-02-05 @ 10:52:22
URL: http://sohaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0